Новости
  • Натур продукт, який хотіли віддати тваринам безкоштовно розвезли нужденим родинам

  • Чому у “хороших батьків виростають “проблемні” діти?!

  • Про дітей, які народилися з гаджетом в руках

  • Різдвяний конвой – 2019

  • Різдвяний конвой з Німеччини прибуде до Херсону

  • Альянс «Україна без сиріт», за сприяння Міністерства соціальної політики та Уповноваженого Президента України з прав дитини Миколи Кулеби презентує документальний фільм «Що таке любов?!»

  • 11 листопада в художньому музеї ім. Шовкуненка О.О. влада, Церква та громадськість разом молились за дітей-сиріт та дітей, загиблих воїнів АТО.

  • Держава може подолати проблему сирітства!! Але, за умови, що інструментом для цього стане родина – розвиток сімейних форм виховання, а не система інституційного догляду за дітьми.

  • 01
    Консультации
    Способ пожертвования

    Подпишитесь на нашу рассылку новостей

    Друзья
    Партнеры

    Проект Наставництва у м. Херсоні реалізується спільно ХОБФ «Мій Дім» та Місією «Агапе» за методологією Проекту Наставництва «Одна Надія» (м. Київ) та є Партнером.

    Мета Проекту – підготовка до самостійного життя дітей-сиріт, які знаходяться в інтернатах та дитячих будинках, через наставництво.

    Наставник – це доросла людина, яка стає значимою для дитини, яка хоче і може присвячувати їй свій час, знання та сили.

    Мета Наставника:

    • навчити дитину навичкам самостійного життя у суспільстві;
    • передати культурні, духовні та моральні цінності;
    • допомогти дитині розвинути свій потенціал та визначити власні життєві цілі;
    • стати дитині вірним товаришем і підтримкою у будь-яких ситуаціях.

     

    Наставники тісно взаємодіють зі співробітниками Проекту, отримують всю необхідну підтримку. Для допомоги наставникам діє інформаційно-ресурсний центр та соціально-психологічний супровід.

    Більшість дітей-сиріт в інтернатах та дитячих будинках з різних причин (здоров’я, вік, юридичний статус) не можуть бути усиновленими. У дітей старше п’яти років шанси знайти батьків різко знижуються. Бажаючих усиновити підлітка – одиниці. Це наносить значну шкоду їх емоційному та душевному стану. В результаті, діти не підготовлені до самостійного життя, тому, більшість з них після виходу із інтернату ведуть асоціальний образ життя (кримінал, проституція, наркоманія, алкоголізм, бродяжництво і т.д.).

    Згідно статистики – в Україні біля 100 000 дітей знаходяться в 760 інтернатах та дитячих будинках України.

    Після виходу із інтернатних закладів:

    – кожна друга дитина здійснює злочин;

    – кожна п’ята – стає бомжем;

    – кожна сьома – здійснює спробу самогубства;

    – тільки 1% дітей-сиріт отримує вищу освіту.

    Все це відбувається тільки тому, що діти-сироти не готові до реального життя за стінами інтернату, не знають елементарних речей – як готувати їжу, заробляти гроші, робити покупки та інше.

    Але найбільша проблема полягає в тому, що вони залишаються надзвичайно самотніми, поряд з ними немає ні однієї надійної людини, до якої вони могли б звернутися за допомогою.

     Програма Наставництва.

    Програма “Формування навичок самостійного життя дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають у закладах різної форми власності”

    Обгрунтування Програми:

    Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які виховуються поза сімейним оточенням, у самостійному житті мають  вступати в суспільні відносини, що потребують від них розвитку соціальних умінь та навичок особистості, а саме відповідальності, вміння робити вибір та співпрацювати з людьми.

    Відповідно, на базі закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, має бути створене розвиваюче середовище, що сприятиме розширенню та поглибленню їх соціалізації у трьох основних сферах: діяльності, спілкуванні, самопізнанні. Одним із напрямків розвиваючого середовища є НАСТАВНИЦТВО.

    Таким чином,  дана Програма допоможе дітям краще пізнати себе та оточуючих людей, здобути впевненість та здатність будувати здорові міжособистісні стосунки, пізнати принципи самостійного і незалежного життя. Вона є одним із інструментів, який згуртує навколо кожної дитини групу небайдужих людей, готових прийти на допомогу, підбадьорити та підтримати.

    Мета Програми: підготовка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають у державних закладах, до самостійного життя (з урахуванням їх вікових особливостей, соціальної ситуації розвитку та, в цілому, потреб і інтересів кожної дитини).

    Завдання Програми:

    • формування умінь та навичок самостійного життя у дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
    • пошук та підготовка наставників для кожної дитини.

     

    Напрям «Профорієнтація» 

    Мета створення Програми з профорієнтаційної діяльності в рамках Програми Наставництва – допомога дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування виявити свій потенціал, розширити знання про різні професії, визначитися з напрямком професійної діяльності і допомогти вступити до навчального закладу. 

    Напрям «Допомога в навчанні» 

    Мета створення напряму «Допомога в навчанні» в рамках Програми Наставництва – виховати щасливу, кмітливого, дружелюбного, ініціативного, відповідального і здорового учня. А також надати допомогу дитині в отриманні нових знань і застосування їх у життя, у виконанні домашніх завдань, в розширенні кругозору, і заохоченні в прагненні вчитися. 

    Напрям «Соціалізація» 

    Мета створення напряму «Соціалізація» в рамках Програми Наставництва – допомога дітям-сиротам і дітям, позбавлених батьківського піклування в засвоєнні ними соціальних цінностей, норм, моделей поведінки, прийнятих у суспільстві, і формування індивідуальності з метою подальшої адаптації дитини в суспільстві. А також – це процес прилучення до культури, навчання і виховання, за допомогою яких дитина здатна брати участь у соціальному житті.

    Наставник – це людина, яка хоче і може присвячувати дитині свій час, знання, сили, стає для неї значимою та близькою людиною.

    Мета Наставника – допомогти підлітку знайти своє місце в суспільстві, розвивати свій потенціал і навчитись застосовувати сильні сторони свого характеру.

    У нашому житті, в багатьох з нас колись були Значимі люди: тренера, боси, вчителі. Ці люди мали вплив на наш вибір цінностей, життєвих принципів. Вони були для нас прикладами, захисниками, порадниками, і просто друзями. Наставник об’єднує всі ці функції. Важливо розуміти, що він виконує певні роли у взаємостосунках з дитиною.

    Основна мета Наставника полягає в тому, щоб допомогти підлітку визначити життєві цілі та знайти способи їх досягнення.

    Наставництво важливе, так як гарантує дитині, що є людина, яка піклується про неї. Дитина не залишена на самоті зі своїми повсякденними проблемами. Наставники допомагають підвищити самооцінку дітей.

    Молодь, яка регулярно зустрічається зі своїм Наставником на 46% менш схильна почати вживання незаконних наркотиків ніж їх ровесники, і на 27% – вживання алкоголю (соціологічні дослідження проведені організацією «Старші Браття та Сестри» США). Наставник є частиною команди дорослих, які піклуються про дитину.

    Якщо ви вважаєте, що могли б стати хорошим Наставником – це чудово. В Проекті ви отримаєте необхідну інформацію про цю можливість. Вам необхідно прийняти до уваги, що перед тим, як ви зможете розпочати спілкування з дитиною, вам необхідно буде виділити час на навчання та збір необхідних документів. Програма захищає як Наставників, так і дітей.

     

    Джерело http://onehope.com.ua/